پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : امام جمعه موقت بشرویه گفت : داشتن دوست ناباب و کسانی که شایسته دوستی نیستند یکی از مهم ترین اعمال آفات مسئله حجاب و عفاف است.



به گزارش خبر گزاری پانا،حجت السلام و المسلمین علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت شهرستان بشرویه در خطبه های نماز جمعه  گفت : یکی از عوامل آفات عفاف و حجاب در جامعه داشتن دوست ناباب است دوست ها بر یکدیگر اثرات مهمی می گذارند و میزان اثر پذیری به مقیاس درجه رفاقت هم در امر مادی و هم در امور معنوی نفوذ قابل توجهی را دارد.

 

وی یکی از نگرانی های اهل جهنم در آخر الزمان اظهار پشیملانی از داشتن دوست نلباب دانست اظهار کرد : تاثیر دوست بر دوست تا اندازه ای است که می توان از نوع دوستی یک نفر به خصوصیات اخلاقی او پی برد .

 

امام جمعه موقت بشرویه ادامه داد  : یکی از عواملی که انسان را به سوی دوست ناباب می کشاند ناآگاهی برخی از والدین است و یکی از نیاز های ضروری هر فرد در خانواده که از خوراک و پوشاک مهم تر , نیاز عاطفی در دوره ی نوجوانی و جوانی است .

 وی افزود : اگر فرد در خانواده در برابر ابراز محبت والدین قرار نگیرد ناچار به سوی خلاف می رود و دوستان نابابی با لباس محبت به سوی او می روند و دیگر هیچ راه بازگشتی برای فرد باقی نمی ماند .

وی تبعیض در بعضی از خانواده ها را از عوامل کشاندن فرد به سوی دوستان ناباب دانست  و افزود :خانواده ها با داشتن آگاهی مناسب از دوستی فرزندانشان با افراد ناباب جلوگیری نمایند .

امام‌جمعه موقت بشرویه با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به دام انداختن پهپاد آمریکایی که در آسمان ایران به پرواز در آمده بود، اقتدار تکنولوژی ایران را به رخ استکبار کشاند.

حدادیان افزود: این اقدام ارزشمند به برکت خون شهیدان و ایمان و اخلاص غیور‌مردان سپاه پاسداران حاصل شده که زمینه شکست دشمنان را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: رسانه‌های جهان از این حرکت شجاعانه سپاه به عنوان نمونه بارز پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه جنگ‌های الکترونیکی یاد کرده‌اند که رصد پهپاد و هواپیماهای جاسوسی آمریکا توسط ایران بیانگر توانایی علمی و تخصصی بالای کارشناسان و نیروی انسانی متخصص و نیروهای دفاعی به ویژه در حوزه هوا و فضا است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۷
پـانـا بـشـرویـه

نماز جمعه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی