پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: مدرس طرح همیار معلم گفت : نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقاء سطح کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر از اهداف طرح ˝همیار معلم˝ است.


رضا صدقی در گفتگو با خبرنگار پانا در رابطه با طرح "همیار معلم" گفت : در این طرح از توانمندی های دانش آموزان ممتاز برای رفع اشکالات درسی سایر دانش آموزان بهره گرفته می شود.

وی ادامه داد: طبق شیوه نامه ابلاغ شده به تمامی مدارس، دانش آموزان ممتاز و علاقه مند هر کلاس برای حضور در این طرح شناسایی شده اند و گروه های 4 تا 5 نفره تشکل داده اند و همچنین جلساتی آموزشی نیز برای همیاران معلم گذاشته شده است تا با اهداف و فلسفه طرح بیشتر آشنا شوند.

مدرس طرح همیار معلم با اشاره به اهداف و آثار اجرای طرح همیار معلم افزود: جلب مشارکت دانش آموزان ساعی و ممتاز در امر تعلیم و تربیت ، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و افزایش میزان مسئولیت پذیری از جمله اهداف اجرایی طرح همیاران معلم است.

صدقی در پایان تصریح کرد : این طرح در کنار تمامی مزیت های خود، اثر مطلوب ویژه ای نیز در نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقاء سطح کیفی تعامل دانش آموزان با یکدیگر و همچنین افزایش میزان موفقیت تحصیلی دانش آموزان دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۶
پـانـا بـشـرویـه

آموزش و پرورش

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی