پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

تلاش صهیونیسم برای نابودی مقاوت سوریه

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ
خبرگزاری پانا : امام جمعه بشرویه گفت: تلاش صهیونیسم جهت اقدامات تروریستی و حمایت از مخالفان برای نابودی جریان مقاومت سوریه است.

شمس الدین

 به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه  این هفته بشرویه اظهار کرد: کشور سوریه در خط مقدم مقاومت و حمایت از نیروهای حزب‌الله و جنبش حماس علیه رژیم صهیونیستی ایستاده است و این روند پیشروی تروریست‌ها و مخالفان در خاک سوریه و حمایت همه جانبه جبهه استکبار برای نابودی جریان مقاومت است.

امام جمعه بشرویه افزود: اگر با دید جامع به مسئله سوریه نگاه شود طراحی آمریکا علیه سوریه مشخص است و شکست‌های اخیر آمریکا در مصر، تونس و فتنه‌های مختلف در کشورهای خاورمیانه با هدف انتقام‌گیری از سه دهه حمایت سوریه از گروه‌های مقاومت است.

شمس‌الدین به فتنه 88 اشاره کرد  اظهار داشت: حرکت گروه‌های معاند با جمهوری اسلامی ایران در روز عاشورا به بهانه تقلب در انتخابات و تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی برای کشاندن مردم به خیابان‌ها و ایجاد آشوب از دیگر توطئه‌های استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی ایران به عنوان محوریت مقاومت بوده است.

 وی ادامه داد : مطمئن باشید اگر در جریان وال استریت کسی هم پیدامی شد که سلاح به شورشیان بدهد حال وضعیت آمریکا از فلسطین هم بدتر بود.

 امام جمعه بشرویه  شهادت آیت‌الله غفاری و رحلت آیت‌الله مرعشی نجفی  ،روز ثبت احوال، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و تشکیل نهضت سوادآموزی را از  مناسبت‌های هفته عنوان کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۲
پـانـا بـشـرویـه

نماز جمعه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی