پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

9دی آزمایش بزرگی برای ملت ایران بود

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ
خبرگزاری پانا:مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت : 9دی روزی بود که مردم ایران همگی در آزمایش بزرگی آزموده شدند و دلسوزان و دشمنان ملت ، آشکار شدند.


 رضا بهشتی فر در گفت و گو با خبرنگار پانا در رابطه با9دی افزود: در نهم دی ماه 88 ، مخلصان و دلسوزان ملت ، به طور حقیقی و واقعی از فتنه گران و دشمنان ولایت و مردم مشخص شدند.

وی گفت: فتنه گران و دشمنان نظام ، با نقشه ای از پیش آماده شده ، منتظر فرصتی بودند تا بتوانند طرح شوم خود را اجرایی سازند که با لطف امام زمان و تدبیر مقام معظم رهبری ، این طرح ننگین به ضرر دشمنان و به نفع ملت ایران رقم خورد .

بهشتی فر ادامه داد : هدف اصلی طرح از پیش آماده شده ی دشمنان ، تخریب ولایت و مقام معظم رهبری و شکستن ابهت و جایگاه آن بود .

وی تصریح کرد : آنان در شعارهایشان نیز دشمنی دیرینه ی خود را با نظام ولایت فقیه بارها ابراز داشتند ؛ همان ولایتی که با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ، از گردنه های سخت و  توطئه های متعدد دشمنان همواره سربلند و پیروز خارج شده بود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 9 دی ابراز داشت :  ملت در این روز ، با ولایت و رهبری تجدید پیوند کردند و پایبندی خود را به نظام مبتنی بر ولایت فقیه اعلان داشتند و بر ما نیز لازم است تا این روز را به عنوان یوم ا... قدر بدانیم و در جهت تبیین آموزه های این روز باشیم .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۷
پـانـا بـشـرویـه

9 دی

اداره تبلیغات اسلامی

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی