پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: سجاد محقق عطایی ، نویسنده ی 19 ساله و جوان بشرویه ای خراسان جنوبی ،  خاطرات شهدای شهر بشرویه را در قالب کتاب ˝سبکبالان1˝ به چاپ رساند.


 سجاد محقق عطایی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : مدتی بود که تصمیم به تحقیق و پژوهش حول یک محور خاص جهت تالیف کتاب داشتم که پس از بررسی های مختلف سرانجام تصمیم به ثبت و نگارش خاطرات شهدای معظم از زبان خانواده هایشان گرفتم .

وی در تشریح اهداف خود افزود : کنجکاوی من درباره ی فرهنگ غنی شهادت در اسلام و اجر و پاداش والای آن در نزد خدا و  همچنین مظلومیت شهدای بشرویه که در حقیقت باید الگوی جوانان امروز باشند و فقط از آن ها نامی و عکسی بر درودیوار شهر نقش بسته بود از دلایل و اهداف تالیف کتاب سبکبالان1 بود .

عطایی ادامه داد: کار پژوهش از آذرماه سال 88 آغاز شد و بدین صورت بود که پرسشنامه ای تحویل خانواده های شهدا می گردید و آن ها خاطرات خودشان را می نوشتند و پس از تصحیح  متن توسط من دوباره به جهت جلوگیری از تحریف در خاطرات ، پرسشنامه به خانواده ی شهدا تحویل داده می شد و آنان نیز در صورت رضایت آن را با امضا و اثر انگشت تایید می کردند.

وی افزود : کار پژوهش در  شهریور 1390 به پایان رسید و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بشرویه و اهتمام بنیاد حفط و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ، کتاب "سبکبالان1" در آبان ماه سال جاری به چاپ رسید و در دی ماه رونمایی شد .

مولف کتاب سبک بالان افزود : این جلد فقط خاطرات 21 شهید از 84 شهید بزرگوار شهرستان بشرویه را دربرمی گیرد و من تصمیم دارم خاطرات تمام شهدای شهرم را پوشش دهم و از خداوند منان در این راه استعانت می طلبم .

عطایی در پایان به لطف خداوند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تمام این مدت خداوند لطف و برکات زیادی به من عنایت داشت؛ به طوری که طی این دوسال به عتبات عالیات و خانه ی خدا مشرف شدم .


دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی