پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

برپایی نمایشگاه "کوثر ولایت" در بشرویه

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ق.ظ
خبرگزاری پانا: نمایشگاه ˝کوثر ولایت˝ به مناسبت دهه فاطمیه در بشرویه برپا شد .


 علی قلیان،مسئول نمایشگاه "کوثر ولایت" در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : در این نمایشگاه حدود 200 متر معبر وجود دارد که در حاشیه ی آن 14 ایستگاه ایجاد شده است و در هر بخش ، نمادهایی بیانگر از زندگی زهرا(س) به نمایش گذاشته شده است .

وی ادامه داد : مراجعین در قالب گروه های 10 الی 15 نفره و همراه با یک راوی از بخش نمایشگاه دیدن می نمایند .

قلیان افزود : در بخش آخر نمایشگاه به یکی از عملیات های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با رمز یازهرا صورت گرفته ، اشاره شده است و همچنین در کنار این نمایشگاه ، محصولات فرهنگی نیز به فروش می رسد .

مسئول نمیشگاه "کوثر ولایت" درباره هدف برپایی این نمایشگاه گفت: ایجاد یک فرصت برای توجه دادن دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به تاریخ زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) با نگرش ولایت پذیری از اهداف برپایی نمایشگاه "کوثر ولایت" در شهرستان بشرویه بوده است .

قلیان در پایان تصریح کرد : نمایشگاه به صورت خودجوش و مردمی ایجاد شده و از کمک نهاد خاصی برخودار نبوده است ؛ اگرچه با تمامی ارگان ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی شهر تعامل داشته ایم .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
پـانـا بـشـرویـه

هیئت های بشرویه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی