پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: دانش اموزان دبیرستان امام خمینی(ره) از کارگاه های فنی و حرفه ای بشرویه بازدید کردند.


 به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با هفته بازدید  همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای و به همین مناسبت و به  منظور آشنایی دانش آموزان دبیرستان امام خمینی با فعالیت ها و رشته های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای بشرویه و چگونگی به کارگیری این  مهارت ها در بازار کار و صنعت، دانش آموزان این دبیرستان از  کارگاههای آموزشی مرکز فنی و حرفه ای بشرویه بازدید کردند .
در این بازدید که در روز شنبه مورخ 8/9/91 صورت گرفت دانش آموزان دبیرستان امام خمینی از کارگاههای برق ، جوشکاری و اتومکانیک مرکز مرکز فنی و حرفه ای بشرویه بازدید  و امکانات  و تجهیزات مربوط به کارگاهها و دوره های آموزشی را از نزدیک مشاهده نمودند.
رضا صدقی ، مشاور دبیرستان امام خمینی (ره) بشرویه درباره هدف از این بازدید گفت: آشنایی بیشتر دانش آموزان با رشته های فنی و حرفه ای و کمک به انتخاب آسان تر دانش آموزانی که علاقه مند به رشته های فنی و حرفه ای  هستند و همچنین آشنایی دانش آموزان با دوره های تابستانه ی فنی و حرفه ای ، هدف از این بازدید بوده است .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۹
پـانـا بـشـرویـه

فنی و حرفه ای

آموزش و پرورش

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی