پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

برگزاری 3جام ویژه ماه مبارک رمضان در بشرویه

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۶ ق.ظ
خبرگزاری پانا : رئیس اداره تربیت بدنی بشرویه گفت: مسابقات فوتسال،مینی فوتبال و والیبال ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بشرویه برگزار می شود .


حمیدرضا پناهی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : این مسابقات در شب های ماه مبارک رمضان در سه ورزشگاه شهرستان بشرویه برگزار می گردد.

وی ادامه داد : مسابقات مینی فوتبال ویژه کارکنان ادارات شهرستان بشرویه با حضور 5 تیم و در چمن مصنوعی ورزشگاه تختی بشرویه و مسابقات والیبال با شرکت 6 تیم در سالن شهید چمران بشرویه برگزار می گردد .

وی افزود: مسابقات مینی فوتبال و والیبال به صورت دوره ای برگزار می گردد و در پایان به تیم های برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد .

پناهی ادامه داد: در مسابقات فوتسال 17 تیم به صورت گروهی در سالن آزادی بشرویه باهم به رقابت خواهند پرداخت که در پایان مسابقات ، به تیم های اول تا سوم علاوه بر کاپ قهرمانی جوایزی نیز اهدا خواهد شد .

رئیس اداره تربیت بدنی بشرویه افزود: این دوره مسابقات فوتسال جام رمضان بشرویه، به منظور انتخاب اعضای تیم شهرستان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی استان برگزار می شود .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
پـانـا بـشـرویـه

اداره تربیت بدنی

ماه رمضان

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی