پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی یک شهر و چهار روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل گردیدند.


 به گزارش خبرگزاری پانا ؛در مراسمی که به حضور استاندار ، فرماندار بشرویه ، امام جمعه شهرستان بشرویه ، مدیرعامل شرکت گاز و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی در شهر محل مسجد جامع شهر ارسک برگزار گردید ، بهره برداری رسمی از پروژه گازرسانی به شهر ارسک و چهار روستای حجت آباد از توابع بشرویه ، افقو از توابع فردوس و کلاته ملک و مهدیه از توابع خوسف آغاز شد.

 در ابتدای سفر ، استاندار با حضور در منزل پدر شهید قاسم پور رضایی در روستای حجت آباد و منزل پدر شهید رضوانیان در شهر ارسک ، مشعل گاز را در این دو محل روشن نمود.

 مراسم پایانی در مسجد جامع شهر ارسک برگزار گردید. در این مراسم که با حضور خیل عظیم مردم روزه دار و متدین ارسک برگزار گردید پس از سخنرانی فرماندار شهرستان بشرویه و استاندار خراسان جنوبی  مشعل گاز در محل مسجد جامع شهر ارسک روشن شد.

 شایان ذکر است برای گاز رسانی به شهر ارسک و روستاهای کلاته ملک ، مهدیه ، افغو و حجت آباد استان خراسان جنوبی مجموعا  85کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع ، 2 ایستگاه تقلیل فشار شهری ، 2 ایستگاه حفاظت کاتدیک اجرا و  1166علمک گاز نصب گردیده است و با بهره برداری از این پروژه ها در حال حاضر تعداد 14 شهر و 60 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند و گازرسانی به 6 شهر و 27 روستای استان در دست اقدام می باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
پـانـا بـشـرویـه

اداره گاز

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی