پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

جوجه‌ریزی 128 هزار قطعه در مرغداری‌های بشرویه

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ق.ظ
خبرگزاری پانا: : رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه گفت: در4ماهه نخست امسال بیش از 128 هزار قطعه در مرغداری‌های شهرستان بشرویه جوجه‌ریزی شده است.


 علی گوهری در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: در 4ماهه نخست سال جاری تعداد 128 هزار و 20 قطعه در مرغداری های شهرستان بشرویه جوجه ربزی شده اند .

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه با اشاره به بیماری های واگیر طیور اظهار کرد : رعایت دقیق ضوابط قرنطینه‌ای و امنیت زیستی در تمامی سطوح واحدهای پرورش مهمترین عامل در جلوگیری از بروز و گسترش بیماری‌های تنفسی طیور است و تامین بهداشت طیور پرورشی و مقابله و کنترل تلفات طیور نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارد .

وی ادامه داد : از ابتدای سال جاری واکسیناسیون 945 هزار قطعه علیه بیماری‌های طیور انجام شده است. همچنین 117 مورد بازدید و مراقبت از واحدهای پرورش طیور و  117 مورد نمونه‌برداری از طیور انجام شده است.

گوهری افزود : همچنین 160 مورد نمونه برداری از واحدهای پرورش و مراکز نگهداری طیور در رابطه با آنفولانزای فوق حاد پرندگان صورت گرفته که طی آزمایشات انجام شده  بر روی نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه موردی از این بیماری تایید نشده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
پـانـا بـشـرویـه

شبکه دامپزشکی

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی