پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: مسابقات فوتسال جام رمضان بشرویه که به مناسبت رمضان در حال برگزاری بود به ایستگاه آخر رسید.


 به گزارش خبرگزاری پانا ، هر ساله مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان در بشرویه برگزار میشود که مسابقات فوتسال آن به پایان رسید.

 

در مسابقه فینال که با استقبال گرم تماشگران شهرستان بشرویه و تماشاگران ویژه ای چون امام جمعه شهرستان ، فرماندار ، شهردار و .... همراه بود تیم لوکس 55 به قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

 

در این بازی دو تیم لوکس 55 و پرسپولیس به بازی پرداختند که در پایان لوکس 55 با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت. همچنین تیم علمی و کاربردی بشرویه مقام سوم را به دست آورد.


سید عباس طاجانی پیشکسوت و کاپیتان تیم لوکس 55 گفت: خدا رو شکر با عنایت خداوند متعال توانستیم با تلاش های بچه ها به قهرمانی برسیم.امسال همه ی تیم های شرکت کننده از پتانسیل خوبی برخوردار بودند.

 

وی افزود : تشکر ویژه ای دارم از تربیت بدنی شهرستان بشرویه که این گو نه مسابقات را برگزار می کنند تا هم محکی برای بازیکنان جوان شهرستان باشد هم اهالی شهرستان در ماه رمضان بتوانند شب ها را در شادی و دلخوشی به سر ببرند.

 

در پایان این مسابقات مرتضی چوپانی از تیم لوکس 55 به عنوان آقای گل مسابقات و حسین بیزادی از تیم پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن امسال جام رمضان انتخاب شدندو همچنین باقر سلمانیان به عنوان تماشاگر پرشور و تیم هلال احمر به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی گردید.

 

به تیم های اول،دوم و سوم کاپ قهرمانی و همچنین هدایایی از سوی تربیت بدنی شهرستان بشرویه  اهدا گردید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
پـانـا بـشـرویـه

اداره تربیت بدنی

ماه رمضان

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی