پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا :رئیس اداره کتابخانه های بشرویه گفت: دو نفر از اعضای فعال کتابخانه های عمومی بشرویه جز 30 نفر برتر شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور هستند.

 

به گزارش خبرگزاری پانا ؛نرگس روایتی با بیان این مطلب که  کتاب و کتابخوانی فرهنگی با سابقه در تمامی جوامع به ویژه جامعه اسلامی ما به شمار می رود افرود :فرهنگ مطالعه یکی از فرهنگ های ارزشمندی است که در تمامی زمینه ها کاربرد داشته و تبیین آن در جامعه می تواند سبب رشد و اعتلای جامعه در تمامی عرصه ها شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بشرویه افزود: برای ارتقای سطح مطالعه و کتابخوانی می توانیم از شیوه های زیادی کمک بگیریم و در نهادینه سازی فرهنگ مطالعه راه های فراوانی وجود دارد که باید برای موثر واقع شدن آن باید برنامه سازی و برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

روایتی خاطر نشان کرد: ایجاد شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور یکی از راه ها و روش هایی است که سبب شده سطح مطالعه و کتابخوانی در جامعه افزایش یابد و در نهایت به ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی منجر شود.

وی گفت: از زمان آغاز به کار شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور تعداد زیادی از اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه ماهانه به طور خودجوش در این شبکه ثبت نام می کنند و پایان هر ماه خوشبختانه افراد برنده این شهرستان در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور از افراد برنده سایر شهرستان های خراسان جنوبی بیشتر هستند.

رئیس کتابخانه های عمومی بشرویه یادآور شد: دو نفر از اعضای فعال کتابخانه های عمومی بشرویه جز 30 نفر برتر شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور هستند.


دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی