پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت : امروز با یادآوری و حفظ روحیه ی بسیجی رزمندگان دوران 8سال دفاع مقدس می توانیم با تهدیدات دشمن مقابله کنیم .


   به گزارش خبرگزاری پانا ، مهدی مزگی نژاد در اجتماع حماسی بسیجیان شهرستان بشرویه که در محل گلزار مطهر شهدای بشرویه برگزار شد گفت : امروز دشمنان فهمیده اند که ما را در زمینه ی نظامی نمی توانند تهدید کنند چرا که 25 سال پیش بسیجیان و رزمندگان ایرانی با دست خالی در مقابل تهدید نظامی آنان ایستادگی کرده و بر آن ها پیروز شدند .

وی ادامه داد : ما به خاطر اقتدار نظامی امروزمان ، به تجهیزات نظامی خود نمی نازیم بلکه به پیشتوانه خدا و ولایت فقیه و نیروهای دلیرمان دل گرمیم و همه ی افتخارمان این است که ندای انقلاب اسلامی به سرتاسر دنیا صادر شده است .

مسئول سیاسی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت : دشمن امروز به دنبال ایجاد شک و تردید در مسیر رفته ی ماست و فکر و ذهن مردم ما را مورد هجمه قرار داده است .

وی تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این جنگ نرم و روانی ما را به فکر و تدبیر و مدیریت و ایثار در زمینه های مختلف از جمله بخش اقتصادی توصیه نموده اند .

مزگی نژاد تصریح کرد : همه ما بسیجیان حرفمان این است که اگر دشمن بخواهد در هر زمینه ای چه نظامی و غیرنظامی یکبار دیگر کشور ما را مورد هجوم قرار دهد چنان جوابی به آنان خواهیم داد که در تاریخ ماندگار شود .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
پـانـا بـشـرویـه

بسیج

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی