پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : رئیس اداره کتابخانه های عمومی بشرویه گفت: کتاب به عنوان عنصری رشد آفرین و روشنگر است.



 به گزارش خبرگزاری پانا ؛ نرگس روایتی در رابطه با کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از فرهنگ هایی است که نهادینه شدن آن تعالی و موفقیت در تمامی زمینه ها را در پی دارد.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ورود کتاب به سبد خانوار ادامه داد: همه نهادها و مسئولان باید برای ارتقای سطح مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تلاش مضاعف کنند.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی بشرویه تصریح کرد: متاسفانه ترویج و تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ضعیف بوده و این در حالی است که یکی از عوامل رشد فرهنگی در جامعه کتاب، کتابخوانی و مطالعه محسوب می شود.


روایتی با بیان اینکه کتاب عنصری رشد آفرین و روشنگر به حساب می آید، افزود: خداوند متعال معجزه ابدی قرآن کریم را به دست آخرین پیامبر، به عنوان سرآمد همه کتاب ها قرار داده که این موضوع به روشنی جایگاه و اهمیت کتاب را در دین و جامعه ما مشخص می کند.


وی خاطرنشان کرد: تداوم فرایند توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و جامعه اسلامی ما وابسته به توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
پـانـا بـشـرویـه

اداره کتابخانه های عمومی

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی