پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا :سرپرست اداره ورزش و جوانان بشرویه گفت: کویر بشرویه از 23 تا 25 بهمن ماه جاری پذیرای کویرنوردان کشور در همایش ملی کویرنوردی است.



 به گزارش  خبرگزاری پانا ؛ حمیدرضا پناهی در رابطه با این همایش اظهار کرد : همایش ملی کویرنوردی، بهترین فرصت برای علاقمندان به طبیعت و تماشای جلوه‌های قدرت الهی بوده و در سال‌های گذشته استقبال کویرنوردان از این همایش در شهرستان بشرویه خوب بوده است.


وی ادامه داد : برگزاری همایش ملی کویرنوردی در بشرویه سبب شناساندن ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان، بسط و گسترش فعالیت‌های ورزشی و گردشگری و افزایش درک مردم نسبت به مسائل زیست محیطی و حفظ محیط زیست و آشنایی با مشکلات مردم کویر می‌شود.


سرپرست اداره ورزش و جوانان بشرویه رصد آسمان کویر توسط تیم نجوم از استان اصفهان، اجرای موسیقی محلی، شتر سواری، والیبال، فوتبال ساحلی و برپایی سیاه چادر از جمله برنامه‌های جانبی این همایش  عنوان کرد .

پناهی افزود: کمپ‌های کویرنوردی با کمترین ضایعات و مسائل زیست محیطی که آسیبی را به گونه‌های گیاهی وارد نمی‌کند، پیش بینی شده و امسال مانند سال گذشته برای حفظ محیط زیست از ظروف گیاهی برای کویرنوردان استفاده خواهد شد.


پناهی خاطرنشان کرد: تعدادی از امدادگران هلال احمر و تیم پزشکی برای امدادرسانی و ارائه خدمات پزشکی و درمانی در محل کمپ ها مستقر می‌شوند و تمهیدات لازم برای تامین آب، برق و امنیت مسیر همایش کویرنوردی در شهرستان بشرویه فراهم شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۵

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی