پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: امام جمعه موقت بشرویه گفت: امروز داعش با داعیه ی اسلام جنایات زیادی را صورت می دهد.



به گزارش خبرگزاری پانا، علی اکبر حدادیان در خطبه ها نماز جمعه شهرستان بشرویه گفت: امروز در کشور عراق شاهد فجایع غیرانسانی در ظاهر به اسم داعش و در پنهان با حمایت استکبار جهانی هستیم.

وی کشور های عربی را عامل این جنایات دانست و ادامه داد: در پشت پرده ی این جنایت کشور های عربی و حامیان آمریکا در منطقه قرار دارند که گروهک داعش را حمایت مالی و نظامی می کنند.

امام جمعه موقت بشرویه گقت: داعش که مخفف دولت اسلامی عراق و شام است با ادعای اسلام و حکومت اسلامی دست به جنایت زده است.

حدادیان براندازی حکومت قانونی عراق و ایجاد تنش بین شیعه و سنی و درنهایت بسترسازی برای تجزیه عراق را  از اصلی ترین اهداف حمله ی داعش دانست.

وی گفت: البته امروز بر حسب فتوای آیت ا... سیستانی هزاران جوان سنی عراق دوش به دوش برادران شیعه ی خود به مبارزه با این گروهک تروریستی رفته اند.

امام جمعه موقت بشرویه در پایان تصریح کرد: نمی شود ظالمی ظلم کند و سپس آسایش داشته باشد و حامیان گروه داعش و آنهایی که بیت المال مسلمین را در در اختیار آنان قرار می دهند باید منتظر عذاب اعمال فجیع خود باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
پـانـا بـشـرویـه

نماز جمعه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی