پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

مدیر کل آموزش و پرورش به بشرویه سفر کرد

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

خبر گزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به منظور دیدار با فرهنگیان و بررسی مشکلات آموزش و پرورش بشرویه به این شهرستان سفر کرد.



به گزارش خبر نگار آموزش و پرورش پانا، عباس لامعی عصر سه شنبه وارداین شهرستان شد و در بدو ورود پس از حضور در مسجد جامع و شرکت در نماز جماعت این مسجد به دعوت امام جمعه شهرستان بشرویه برای نماز گزاران صحبت کرد.

 

وی رسالت آموزش و پرورش را خدمت به همه اقشار جامعه دانست و تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، سیاسی و دیپلماسی مرهون تلاش پرچمداران جبهه فرهنگی در میادین تعلیم و تربیت است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه به همراه مدیر آموزش و پرورش بشرویه  و تنی چند از کارشناسان مدیریت این شهرستان، به منظور بررسی مشکلات دانش آموزان شبانه روزی، با دانش آموزان پسر خوابگاه مرکزی آموزشگاه یاسر و دختر آموزشگاه حضرت نرجس(س) دیدار کرد و پای صحبت و درد دل های دانش آموزان نشست.

 

وی در این دیدار دانش آموزان را به درس خواندن، کسب مهارت های زندگی، مکارم اخلاق و تلاش بیش از پیش برای آبادانی و سرعت بخشیدن به قطار پیشرفت و توسعه دعوت نمود و از آنان خواست سه اصل مهم تحصیل، تهذیب و ورزش را هماره در ادوار مختلف زندگی مد نظر داشته و فراموش نکنند.

 

گفتنی است، دیدار با مدیران مدارس سه دوره تحصیلی و بررسی مشکلات آموزش و پرورش با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان از مهم ترین برنامه های امروز لامعی درسفر به بشرویه است، که خبرهای تکمیلی آن ارسال می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
پـانـا بـشـرویـه

آموزش و پرورش

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی