پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : فرماندار بشرویه گفت: به منظور بهره مندی از حضور مسئول عالی کشور و هیئت همراه دولت در جهت رفع مشکلات شهرستان بشرویه تمامی کارمندان ادارات و نهادها باید در محل کار خود حضور داشته باشند.



به گزارش خبرنگار پانا بشرویه"علی باقری" در نشست تشکیل کمیته های برنامه ریزی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و یکی از وزیرانش به بشرویه که در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد اظهار داشت:با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین عالی استان و نمایندگان شهرستان های خراسان جنوبی سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در هفته آینده به استان خراسان جنوبی قطعی شده است و امید است تا ادارات آمادگی کامل برای استقبال از رئیس جمهور و وزاء دولت داشته باشند.


وی تصریح کرد:مسئولین ادارات ونهادهای دولتی تمامی امکانات خود بویژه خودروها را برای استقبال از رئیس جمهور در بیرجند و وزیر معین دولت در شهرستان بشرویه در اختیار بگذارند تا با برنامه ریزی مدون و منظم بتوانیم از موقعیت حضور وزیر تعیین شده در شهرستان بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.


باقری با تاکید بر ارائه تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه های مختلف بشرویه و همچنین مشکلات موجود هم گفت:تمامی دستگاه های اجرائی موظفند تا گزارش کاملی از توانمندی ها، ظرفیت ها و بویژه مشکلات شهرستان بشرویه به فرمانداری اعلام کنند تا با دسته بندی و اولویت های چالش های مهم شهرستان، از موقعیت حضور وزیر تعیین شده بهره برداری شود.


فرماندار بشرویه ، همچنین از لغو تمامی مرخصی های کارمندان ادارات هم خبر دادو گفت: به منظور بهره مندی از حضور مسئول عالی کشور و هیئت همراه دولت در جهت رفع مشکلات شهرستان بشرویه تمامی کارمندان ادارات و نهادها باید در محل کار خود حضور داشته باشند.


در این نشست کمیته اطلاع رسانی-تبلیغات و استقبال، کمیته حمل و نقل، برقراری امنیت و ترافیک،تدوین و برنامه ریزی و اعضای آن مشخص شد و تاکید گردید تمامی اعضاء در راستای وظائف محوله همکاری جدی داشته باشند وامکانات خود را در اختیار قرار دهند.

/خبرنگارپانا :علی شمس الدین زاده راوری/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۸
پـانـا بـشـرویـه

متفرقه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی