پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : فرماندار بشرویه در دیدار مردمی معاون رئیس جمهور گفت : جاده بشرویه به طبس اصلی ترین خواسته مردم است و درخواست می گردد علاوه بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل این پروژه ،در خصوص بازگشایی راه بشرویه به بجستان مساعدت شود. تا قول دولت به مردم بشرویه اجرایی شود.



به گزارش خبرنگار پانا ، علی باقری در مراسم دیدار مردمی با معاون رئیس جمهور که بعد از ظهر امروز در محل مسجد جامع بشرویه برگزار شد با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بشرویه گفت:شهرستان بشرویه به وسعت بیش از ۷۰۰۰ کیلومتر مربع با فاصله ۳۰۰ کیلومتری از مرکز استان در شمال استان خراسان جنوبی قرار گرفته و جمعیتی بالغ بر ۲۹ هزار نفر است که دارای خونگرم ، ولایتمدار و زحمت کش در این شهرستان است.

 

فرماندار بشرویه اظهار داشت: بشرویه ،مفتخر به وجود ۱۵۲ شهید و ۲۳ آزاده و ۳۱۱ جانباز است که به عنوان برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار مردم ولایتمدار این شهرستان می باشد.

 

باقری افزود: شغل غالب مردم شهرستان بشرویه کشاورزی و دامداری است و بیش از ۳۲ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی با سطح زیرکشت بیش از ۲۷ هزار هکتار از محصولات عمده و استراتژیک از دیگر ظرفیت ها و قابلیت های بشرویه است که باید تلاش جدی در زمینه حل مشکلات کشاورزان و دامداران بشرویه صورت گیرد.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به پروژه های مورد درخواست شهرستان بشرویه هم اظهارداشت :شهرستان بشرویه در منطقه کویری قرار گرفته وباید پروژه بیابان زدایی در محدوده کانونهای بحران فرسایش بادی منطقه انجام شود.

 

وی تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه راه بشرویه به طبس از مسیر روستای خود آفرید را از دیگر خواسته های مردم بشرویه عنوان کردو گفت: بازگشایی این جاده مزایای بسیار خوبی را برای بشرویه و طبس به همراه دارد و درخواست می شود علاوه بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل این پروژه ، در خصوص بازگشایی راه بشرویه به بجستان که از وعده های استاندار قبلی است مساعدت شود تا قول دولت به مردم بشرویه اجرایی شود.

 

باقری در ادامه خواستار تصویب راه حیاتی برای بشرویه شدو گفت: با توجه به اینکه بشرویه از راه حیاتی برخوردار نیست نیاز است تا محور طبس به بشرویه و بشرویه به سه راهی دیهوک به عنوان راه حیاتی برای بشرویه تعریف شود.

 

درخواست صدور مجوز و تخصیص اعتبار برای تاسیس ایستگاه تحقیقات پسته مطرح شده که در این خصوص گفت: با توجه به وسعت کشاورزی در بشرویه نیاز است تا در خصوص احداث ایستگاه تحقیقات پسته و همچنین صدور مجوز آموزشکده کشاورزی آموزش و پرورش در بشرویه همکاری شود.

 

فرماندار بشرویه در ادامه درخواست های مهم مردم بشرویه هم گفت: تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام اموزش و پرورش،احداث 4 واحد اموزشی و دو واحد چمن مصنوعی ورزشی در سطح شهرستان، تاسیس دانشکده فناوری اطلاعات و سلامت در حوزه بهداشت و سلامت، ارتقاء مرکز بهداشتی درمانی شهر ارسک به مرکز شهری شبانه روزی از خواسته های مهم مردم بشرویه است.

 

وی افزود: اجرای عملیات لوله گذاری و انتقال آب حداقل به طول 500 کیلومتر برای چاه های کشاورزی جهت جلوگیری از هدر رفت آب،تخصیص اعتبار جهت اجرای طرح های آبخیزداری و کنترل سیلاب،احداث کارخانه فراورده های لبنی در حوزه صنایع تبدیلی و تخصیص اعتبار ویژه جهت توسعه،عمران و مبلمان شهری شهرهای بشرویه و ارسک و تجهیز آنان به ماشین آلات عمرانی از مسائل اولویت دار بشرویه است که از نماینده دولت در بشرویه درخواست می شود تا تمامی مشکلات این شهرستان را منتقل و پیگیری کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۴
پـانـا بـشـرویـه

متفرقه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی