پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : مسئول کانون اندیشه ورزان سپاه تهران گفت :عدم تبعیت از ولایت و دنیا طلبی را از عوامل انحراف بازی گردانان فتنه 88 است .



به گزارش خبرنگارپانا ، با حضور محمد حسین آقاخانی مسئول کانون اندیشه ورزان سپاه تهران، مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی ماه در محل مسجد جامع میدان شهرستان بشرویه برگزار شد.

وی گفت: در فتنه سال 88 مردم مومن و متعهد ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب و آرمان های الهی خود و با پیروی از ولایت فقیه راهپیمایی عظیم 9 دی را به صورت خودجوش و مردمی ایجاد کردند و یقیناً این مراسمات باشکوه ملی و مذهبی سبب نا امیدی و ترس دشمنان نظام می گردد.

مسؤل کانون اندیشه ورزان سپاه تهران، همبستگی بین ملت و دولتمردان را از مهمترین ارکان در جهت استحکام نظام دانست .

وی با تاکید بر عبرت آموزی از حوادث طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی  گفت: هدف از برگزاری بزرگداشت ها این است که بتوانیم عبرت ساز باشیم تا در ادامه راه و در مسیر تداوم انقلاب از تجربه ها استفاده شود.

اقاخانی افزود: یکی از مواردی که می تواند به ما در مسلح و آماده شدن دربرابر توطئه دشمن کمک کند درس عبرت از گذشته است.

مسئول کانون اندیشه ورزان سپاه تهران ، درس عبرت از فتنه 88 را مهم متذکر شد: بازگویی فتنه 88 به خاطر عظمت آن نیست و کسانی که به ظاهر در راس فته بودند نیز عددی نیستند که بخواهند در برابر انقلاب عظیمی بایستند که حاصل خون پاک هزاران شهید است و بازگویی فتنه 88 فقط برای درس عبرت گرفتن است .

وی افزود: برای شکل گیری انقلاب اسلامی و احیاء ارزش های اسلامی و برپایی حکومت اسلامی بیش از 200 هزار شهید تقدیم شده اند و جنگی را به پایان رساندیم که به عظمت جنگ جهانی چهارم بود لذا این فتنه و افرادی که در ان نقش مهره و بازی خورده را ایفا کردند ،به چشم هم نمی آیند چه برسد که بخواهند سران این فتنه باشند.

 مسئول کانون اندیشه ورزان سپاه تهران، قانون گریزی، عدم تبعیت از ولایت و دنیا طلبی را از عوامل انحراف بازی گردانان فتنه 88 دانست و گفت: برخی که می گفتند امام را درک می کنیم در مقابل امام ایستادند همانگونه که عکس شهدا را در دست گرفتند و برعکس راه شهدا عمل کردند و بازی گردانان فتنه 88 نیز به خاطر هوس خواهی ، عدم تبعیت از ولایت، دنیا طلبی و قانون گریزی از مسیر خود منحرف شدند

آقاخانی متذکر شد: هرچند که شعله های فتنه فروکش کرد ولیکن خاموش نشده است و برخی در جریان فتنه ای از رافت نظام سود استفاده می کند و امروز در برابر انقلاب با گستاخی تمام وارد میدان شده و صحنه ها را یکی پس از دیگری نشانه گرفته اند و همانگونه که در فتنه شعار نه غزه نه لنبان جانم فدای ایران را سر می دادند امروز عنوان می کنند چرا ما با چین و روسیه رابطه داریم باامریکا نداریم و به اسم دین ،خط امام و دفاع از ملت و حق آزادی ملت، مسیر را می روند که نقطه مقابل انقلاب است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
پـانـا بـشـرویـه

9 دی

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی