پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

اقامه ی نماز باران در شهرستان بشرویه

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

خبرگزاری پانا : نماز باران در شهرستان بشرویه با حضور مردم وفرهنگیان ودانش آموزان برگزار شد



به گزارش خبرنگار پانا ، بعد از ظهر امروز مردم شهرستان بشرویه با قلبی امیداور از رحمت الهی با برگزاری نماز باران، دست های خود را به درگاه پروردگار بلند کردند تا کویر خشکیده و بی جان بشرویه به لطف نزول رحمت الهی جانی دوباره گیرد.

این روزها کم کم شنیدن صدای دلنشین قطرات باران،دیدن زیبایی یک روز باطراوت پس از نزول رحمت الهی و جان گرفتن زمین های تفنده و خشکیده به آروز تبدیل می شود  و ناباورانه در اوج فصل زمستان گرمایی تابستانه عرق خستگی را بر پیشانی کشاورزان و غم را بر دلشان جاری ساخته .

بعد از ظهر امروز مردم شهرستان بشرویه با قلبی امیداور از رحمت الهی پای برهنه مسیر میدان اصلی شهر را تا گلزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان بشرویه را برای طلب نزول باران از درگاه الهی پیاده روی کرده و با برگزاری نماز باران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین امام جمعه شهرستان بشرویه دست های خود را به درگاه پروردگار بلند کردند  تا کویر خشکیده و بی جان بشرویه به لطف  نزول رحمت الهی جانی دوباره گیرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
پـانـا بـشـرویـه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی