پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا :دفتر ستاد نماز جمعه شهرستان بشرویه در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان احداث و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.



به گزارش خبرگزاری پانا ،در سومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر، دفتر ستاد نماز جمعه شهرستان بشرویه با حضور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ومعاون استاندار و هیئت همراه افتتاح شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیم آبادی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: نیازمندی های مردم در سطح دنیا در دو قسم مادی و معنوی تقسیم می شود که پرودگار متعال راه های رسیدن به نیازمندی ها را مشخص کرده و خارج از میسرهای تعیین شده انحراف است .

 مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذای ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: خداوند متعال در قران کریم مسئله بزرگ غدیر را مطرح کرده و اگر مسئله ولایت به نحو صحیح و شایسته شناسایی شده و عمل شود دیگر دشمن نمی تواند از هیچ روزنه ای به مسلمانان ضربه بزند.

 

وی خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت در کشور ما نیز سبب شده که در مقابل توطئه های مختلف دشمن اعم از حملات نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، فتنه های مختلف و اکنون تحریم های اقتصادی بتوانیم ایستادگی و مقابله کنیم.

 

 حجت الاسلام رحیم آبادی ، با اشاره به مهمترین دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی متذکر شد: پیروی مردم از ولایت خویش در دوران استبداد ستم شاهی به خلق حماسه ای عظیم و تاریخی و پیروی نهضت انقلاب اسلامی منجر شد وهر ساله شاهد رشد چشمگیر کشور در عرصه های مختلف هستیم.

 

 مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذای ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: امروز شاهد بهره برداری از دستاوردهای علمی و عمرانی بیشماری  در سطح کشور هستیم و عمران و آبادی تا جایی اوج گرفته که چهره روستاهای امروز ما همانند شهرهای دوران قبل انقلاب اسلامی است.

 

وی استقلال ایران اسلامی در زمینه های مختلف را مرهون انقلاب اسلامی دانست وگفت: دستاوردهای علمی و نظامی ما با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست و در دوران ستم شاهی در بسیاری از زمینه ها وابسته به ایادی غرب بودیم  و امروز دانشمندان، پزشکان ، متخصصان بسیار ارزشمندی از ایران اسلامی به سراسر جهاد صادر شده است.

 

 گفتنی است دفتر ستاد نماز جمعه شهرستان  بشرویه در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان به مساحت 240 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 48 میلیون تومان با طرح سبک سازی احداث شده است .

 

در این مراسم حکم "محمد دنیایی" به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بشرویه تقدیم شد.

علی شمس الدین : _


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
پـانـا بـشـرویـه

دهه فجر

نماز جمعه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی