پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

کلید مسکن های مهر معلولان بشرویه تحویل داده شد

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۲۳ ب.ظ

خبرگزاری پانا :در سومین روز از ایام الله دهه فجر فاز دوم پروژه 42 واحدی مسکن مهر معلولین و مددجویان شهرستان بشرویه با حضور معاون استاندار و مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری پانا  " محمد حسین اکبری مطلق " در حاشیه مراسم افتتاح فاز دوم پروژه 42  واحدی مسکن مهر معلولین و مددجویان شهرستان بشرویه  که در سومین روز از ایام الله دهه فجر صورت گرفت اظهار کرد:همه داشته های ما از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل خون شهدای عزیز و گرانقدر است.

 

 مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای پروژه مسکن های مهرمعلولان در خراسان جنوبی بیان داشت :پروژه مسکن های مهر معلولان و مددجویان بهزیستی از محل طرح مسکن مهر است که  2 هزار و 162 واحد سهم استان خراسان جنوبی بود که از این تعداد  یک هزار و 333 واحد تا کنون تحویل مددجویان شده و 829 واحد در شرف ساخت و در استانه تحول است که امید می رود تا نیمه اول سال 94 تحویل مددجویان شود.

 

 وی به مشخصات پروژه اجرا شده در بشرویه هم اشاره کرد و گفت: از مجموع 42 واحدی مسکن مهر معلولان بشرویه،  12 واحد آن در فاز اول به بهر بردرای رسید و 30 واحد دیگر آن ساخت آن به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان می گردد.

 

اکبری مطلق، میانگین زیربنا برای هر واحد را 70 متر مربع اعلام کرد و گفت: تعداد 30 واحد در فاز دوم پروژه مسکن های مهر در زمینی به مساحت 3450 متر مربع واقع شده که مساحت هر قطعه 230 متر مربع و با احتساب میانگین ، زیربنای هر واحد 70 متر با سازه بتنی می باشد.

 

 مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی همچنین افزود: جمعیت برخوردار از این طرح ، 105 نفر هستند و  هزینه تمام شده برای هر واحد 29 میلیون تومان برآورد شده است.

 

 وی با اشاره به کمک های بلاعوض بهزیستی به مددجویان هم گفت: در راستای کمک به خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش ، اداره بهزیستی برای هر واحد 4 میلیون و 200 هزار تومان کمک بلاعوض کرده و سهم اورده مددجویان نیز 5 میلون و 300 هزار تومان بوده است و همگی از تهسیلات 20 میلیون تومان برخوردار شده اند.

 

 اکبری مطلق افزود: در مجموع  اعتباری بالغ بر 880 میلیون تومان برای ساخت  فاز دوم پروژه مسکن های معلولان در تعداد 30 واحد هزینه شده است.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
پـانـا بـشـرویـه

اداره بهزیستی

دهه فجر

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی