پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : در چهارمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر فاز تولیدی فراوری از ضایعات معدن سنگ کوبیک شهرستان بشرویه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد



به گزارش خبرنگار پانا ، در چهارمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر فاز تولیدی فراوری از ضایعات معدن سنگ کوبیک شهرستان بشرویه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

 در حاشیه این مراسم " علی حسن زاده" با اشاره به مشخصات این معدن اظهار کرد:معدن تولید انواع مصنوعات سنگی در منطقه کوه سوزو واقع شده که پروانه بهره برداری آن در سال 1387 صادر شده و از آن مورد بهره بردرای قرار گرفته است.

 

 مسئول نمایندگی صنعت و معدن بشرویه افزود: تولیدات این معدن جهت مصرف در فضاهای شهری، معابر و تزئیات داخل شهری ، انواع نیمکت های سنگی و ستون های سنگ، تولید انواع کوبیک گرانیتی نامنظم و منظم  و جهت استفاده رو سنگ فرش مصرف می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت تولید سالانه  این معدن بالغ بر 10 هزار تن  و میزان ذخیره  آن بالغ بر 750 هزار تن می باشد.

 

 حسن زاده با اشاره به سرمایه گذاری خصوصی این معدن هم گفت: هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان به صورت شخصی برای بهره برداری این معدن هزینه شده و تعداد 15 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

 

 مسئول صنعت و معدن بشرویه از افتتاح واحد تولیدی فراوری از ضایعات معدن خبر دادو گفت: با توجه به جنس خوب سنگ استخراجی از این معدن، واحد فراوری ضایعات سنگی ان نیز به بهره برداری رسید که علاوه بر استفاده کامل از معدن،صرفه اقتصادی خوبی نیز دارد.

 

 در ادامه این مراسم "برهانی" سرمایه گذار و بهره بردار معدن سنگ کوبیک بشرویه با درخواست ارائه تسهیلات اظهار داشت:معدن سنگ کوبیک بشرویه، معدن ارزشمندی است که تولیدات آن به دلیل مرغوبیت بالا به کشورهایی از جمله عراق، ترکمنستان، ترکیه و ... صادر می شود و با انجام آزمایش های متععد بر روی سنگ و تائید طرح توجیهی فاز تولیدی فراوری ضایعات  این معدن، واحد تولیدی آن به بهره برداری رسیده است.

 

 وی افزود: تعداد 7 کله گیوتین در این فاز تولیدی مشغول به کاراست که اگر حمایت دولت از معادن صورت بگیرد ظرفیت تولید بالاتر نیز وجود دارد.

 

برهانی، سرمایه گذاری این معدن را شخصی اعلام کردو گفت: تا کنون هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان در این معدن سرمایه گذاری شده است که انتظار می رود مسئولین با ارائه تسهیلات مناسب ،روند فعالیت اقتصادی واحد تولیدی را تضمین کنند.

علی شمس الدین : خبرنگار پانا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
پـانـا بـشـرویـه

دهه فجر

صنعت و معدن

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی