پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: 3 دانش آموز عمره گزار شهرستان بشرویه عازم سرزمین وحی شدند.



 به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی در سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گلبانگ انقلاب همزمان با لحظه ورود بنیادنگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن همراه با سراسر کشور در مدارس بشرویه نیز طنین انداز شد.

"حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین " در مراسم گلبانگ انقلاب که در مدرسه حضرت رقیه (س) به صورت نمادین اجرا شد از دانش آموزان خواست تا با شناخت و مطالعه دقیق در تاریخ انقلاب اسلامی با اهداف عالیه جمهوری اسلامی آشنا شده و در راه حفظ و حراست از دستاودهای والای انقلاب اسلامی بکوشند.
امام جمعه بشرویه خاطر نشان کرد: مجاهدت های دانش آموزان ولایی برای به ثمر نشستن نهال انقلاب ،نقش اثر گذاری داشته و امروز دانش آموزان وظیفه دارتد تا با کسب تعلیم و تهذیب در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.
شایان ذکر است ارایه مقاله...اجرای سرود توسط پیشاهنگان فرزانه...برگزاری مسابقه ونمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان از دیگر برنامه های جنبی این مراسم بود.
خبرنگار پانا..شاکری



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی