پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

فرمانده سپاه بشرویه گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور گردان‌های بیت المقدس شهرستان بشرویه در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.



به گزارش پانا از خراسان جنوبی ، به نقل از روابط عمومی سپاه بشرویه، رمضان علی فرحبخش ثانی از بسیج به عنوان یک ظرفیت راهبردی یاد کرد و اظهار داشت: بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی تأمین کننده دفاع مردمی امری اجتناب ناپذیر است و این امر در پرتو آموزش و ایجاد آمادگی‌های فردی و گروهی نیروهای جوان و با انگیزه محقق می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان بشرویه افزود: جوانان بسیجی و با انگیزه برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های مقدس حضرت امام (ره) داوطلبانه مشارکت می‌کنند.
وی با اشاره به مأموریت‌های ذاتی سازمان بسیج مستضعفین، آموزش‌های نظامی را امری مهم برشمرد و گفت: یکی از مأموریت‌های ذاتی سازمان بسیج مستضعفین، مسئله آموزش و ایجاد آمادگی گردان‌های سازمان یافته بسیج در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و امنیت پایدار است که همواره مورد توجه و عنایت امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و است.
فرحبخش از برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس در بشرویه خبر داد و گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور گردان‌های بیت المقدس شهرستان بشرویه در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و ارتقای آمادگی رزم گردان‌های بیت المقدس بسیج از مهترین اهداف این رزمایش است که به منظور تمرین فراخوان گردانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بیت المقدس اجرا می‌شود.
وی افزود: ایجاد آمادگی‌های عمومی و ارتقای روز افزون توانمندی‌های رزمی و دفاعی برای اجرای موفق مأموریت‌های محوله و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان از دیگر اهداف رزمایش راهیان بیت المقدس است.
فرحبخش با بیان اینکه از مهم ترین عملیات‌های برگزار شده در این رزمایش عملیات امداد و نجات و پدافند غیر عامل است، اظهار داشت: اجرای عملیات مقابله با نا آرامی‌ها، اغتشاشات، عملیات تأخیری و عملیات دفاع ثابت منطقه‌ای و دفاع از کوی و برزن خواهد بود.
فرمانده سپاه بشرویه با دعوت از عموم مردم برای حضور در محل انجام رزمایش راهیان بیت المقدس هم گفت: این رزمایش در انتهای بلوار جهاد روبه روی دانشگاه علمی کاربری برگزار خواهد شد که از تمام شهروندان و عموم مردم دعوت می‌شود تا در محل رزمایش حضور یابند و از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و تلاش‌های فرزندان خود باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
پـانـا بـشـرویـه

بسیج

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی