پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

همایش پایانی طرح با من بخوان شهرستان بشرویه با حضور مسئول اجرای این طرح و مدرس کارگاه ، در استان و مجریان شهرستانی برگزار گردید .



به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی  همایش پایانی طرح با من بخوان شهرستان بشرویه با حضور مسئول اجرای این طرح و مدرس کارگاه ، در استان و مجریان شهرستانی برگزار گردید .

 اجرای این طرح علمی آموزشی که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه و نیز رساندن کتاب های با کیفیت به دست کودکان انجام می شود با پی گیری های به عمل آمده ، از آذر ماه 94 آغاز شده بود و بیش از 70 آموزگار ابتدایی و مربی کودک در کارگاه های کتاب و کودک ، روشهای قصه گویی ، نمایش خلاق ، ساخت صحنه های نمایش ، عروسک سازی ، نقاشی و . . . شرکت کردند.

در طرح بامن بخوان  1200 دانش آموز شهرستان بشرویه  تحت پوشش قرار گرفتند و حدود 4000 جلد کتاب  و بیش از 150 بسته آوازی و الفباورزی در مدارس  توزیع شد .

لازم به ذکر است جامعه یاوری فرهنگی و موسسه پژوهشی تاریخ و ادبیات کودکان که موسساتی غیر دولتی می باشند مجری و حامی مالی این طرح در شهرستان بودند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
پـانـا بـشـرویـه

آموزش و پرورش

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی