پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

تبلیغات در پانا بشرویه

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۱ ق.ظ

تبلیغات در وب، یکی از راه‌های موثر در جذب مخاطب است به شرطی که بتوانید محل مناسب برای نمایش آگهی‌های خود را به‌خوبی بیابید. قدرت وبلاگ‌ها در معرفی محصولات و تبلیغات سایت‌های مختلف بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این مورد، به‌خصوص در  سایت های خبری از اهمیت دو چندانی برخوردار است چرا که مخاطبان خاص و حرفه‌ای اینگونه سایت ها می‌توانند تبدیل به مشتریان ویژه شما گردند و نمایش آگهی در دیدگان آن‌ها قطعا برایتان بسیار مفید خواهد بود.

پانا بشرویه – وب خبری شهرستان بشرویه، با توجه به خصوصیات یاد شده و داشتن بازدید مناسب ، می‌تواند محل مناسبی برای تبلیغ کالای شما باشد.نمایش لوگو و بنرهای تبلیغاتی شما در در مکان‌های مختلف سایت ما ،  قطعا تجربه خوبی در نمایش آگهی‌های اینترنتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.


 توضیحات:

* سفارش طراحی بنر پذیرفته می شود .

* تعرفه آگهی ، مدت تبلیغ و ... توافقی است .

* جهت سفارش آگهی با شماره تلفن 09333200849  تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
پـانـا بـشـرویـه

ارسال دیدگاه

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.