پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : به مناسبت هفته پژوهش همایش پژوهش و فناوری تولید محور در بشرویه برگزار شد.


 به گزارش خبرگزاری پانا،  این همایش که بشرویه میزبان میهمان هایی از سوی مرکز استان بود در سالن مفتح این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا پورسلطانی،فرماندار شهرستان افزود : تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد پژوهش و فناوری باید فرهنگ سازی شود و نیاز ها پژوهش گردد پژوهشی که تقاضا محور باشد و مشکلات جامعه را حل نماید . لذا شعار امسال در هفته پژوهش ، تولید دانش بنیان و زیرساخت های مقاومتی است.

وی به تلاش های اهالی بشرویه در مورد فناوری و پژوهش اشاره کرد  افزود : باید تلاش خود را ادامه داد و تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم . 

پور سلطان تصریح کرد : چرا بشرویه باید بهترین جو را داشته باشد و ما جو پوست کنده را از کشور های دیگر تهیه و وارد کنیم , متفکرین ما باید در مورد این نیاز ها باید تلاش کنند . 

وی همچنین از تلاش های بسیار امیدوارکننده دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان احساس امیدواری کرد.

در ادامه  امام جمعه موقت بشرویه با بیان این مطلب که  هیچ زمانی برای فراگیری علم دیر نیست و نباید به این علم اندک بسنده بکنیم گفت: باید در طول تاریخ برای فراگیری علم بکوشیم و  جوانانمان در هر لحظه برا افزودن معلومات تلاش کنند و تحریم های بیگانگان باید سبب رشد علمی و اختراعات علمی گردد.

در ادامه همایش باقرزاده عضو شورای سیاست گذاری پارک علم و فناوری خراسان جنوبی پس از تشکر از برگزارکنندگان این همایش افزود : بر اساس حمایت های دولت  پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به عنوان چهاردهمین پارک در سطح کشور افتتاح گردید و با وجود محدودیت ها و محرومیت ها و کمبود امکانات استان پیشگام در زمینه صنعت بوده است .

وی ادامه داد : امروزه ، عصر دانش است و کسانی می توانند پیشرفت داشته باشند که در زمینه دانش صحبت و همچنین کار و تلاش کنند. باقرزاده افزود :  اگر  پارک های علم و فناوری در سطح شهرستان های استان به کمبود مواجه شدند می توانند با ایجاد ارتباط  با دانشگاه بیرجند یا در دانشگاه های سراسر کشور  این کمبود را برطرف کنند.

وی استاد فروزانفر یکی از استوره های پژوهش کشور دانست و تصریح کرد:  با  توجه به اقدامات این پژوهشگر می توانیم به نقطه توسعه و پیشرفت برسیم .

درپایان مراسم هم از پژوهشگران شهرستان تقدیر به عمل آمد. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۲
پـانـا بـشـرویـه

متفرقه

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی