پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا: امام جمعه بشرویه گفت: علم آموزان و طالبان علم و دانش در نزد خداوند، جایگاه بی بدیل و ویژه ای دارند.

شمس الدین

 به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد شمس الدین در بازدید از دبیرستان امام خمینی (ره) بشرویه در جمع دانش آموزان و دبیران این آموزشگاه گفت : تحصیل و علم آموزی عملی بسیار گران بهاست و افرادی که در این راه هستند از رحمت و روزی خاص خداوند برخوردارند .

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم دانایان و کسانی که نمی دانند را یکسان و برابر نشمرده است و بنا بر روایتی ، خدا بدون مزد به طالبان علم روزی می دهد.

امام جمعه بشرویه ابراز داشت : در عرصه ی علم باید تلاش و همت و پشتکار داشت تا ثمره ی خوبی حاصل شود .

وی افزود :البته در کنار تلاش و ممارست ، باید جنبه ی معنویت را نیز از یاد نبرد ؛ لذا از خداوند و امام زمان باید کمک گرفت تا علاوه براین که تحصیل شما دانش آموزان ثمره ی مادی داشته باشد ، ثمره ی معنوی و اخروری نیز دربرداشته باشد.

شمس الدین در پایان با اشاره به تنی چند از مفاخر بشرویه گفت: ملاعبدا... تونی بشروی که یکی از بزرگترین عالمان تشیع است یا استاد بدیع الزمان فروزانفر که یکی از بزرگان علم و ادب ایران است همگی در مکتب خانه های شهر بشرویه تحصیل کرده اند و با تلاش و پشتکار به این درجه از افتخارات رسیده اند و می توانند الگوی بسیار مناسبی برای شما دانش آموزان باشد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۶
پـانـا بـشـرویـه

آموزش و پرورش

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی