پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

خبرگزاری پانا : رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی گفت : همزمان با دهه فجر ششمین مرکز اختلالات یادگیری خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه آغاز به کار کرد. 


 به گزارش خبرگزاری پانا  حسین هاونگی پبش از ظهر امروز  در مراسم  افتتاح مرکز اختلالات یادگیری بشرویه گفت: با توجه به نیاز به کارهای درمانی و خدمات آموزشی به کودکانی که دارای ضریب هوشی طبیعی بوده ولیکن به لحاظ یادگیری و مهارت در نوشتاری و گفتاری دچار اختلال هستند، مراکز کار درمانی اختلالات یادگیری از سال 1373 در کل کشور شروع به کار کرد که توانست کمک خوبی به این نوع دانش آموزان کند.
وی با بیان این مطلب که در خراسان جنوبی و در شهر بیرجند اولین مرکز در سال 74 راه اندازی شد افزود : در حال حاضر مرکز اختلالات یادگیری بشرویه به عنوان ششمین مرکز در استان قادر است روزانه بصورت میانگین 25 نفر دانش آموز را که دچار اختلالات یادگیری بوده جذب و پس از فعالیت های مشاوره ای و کار درمانی مشکلات آنان را برطرف نموده و به مدارس عادی بازگردانند.
 رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی گفت : ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت 2هزار متر مربع و با زیر بنای 450 متر با هزینه ای معادل 400میلیون تومان احداث و تجهیز شده که هزینه آن کلا توسط خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار تامین و پرداخت شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۶
پـانـا بـشـرویـه

آموزش و پرورش

دهه فجر

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی