پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی و غرورآفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1392 تقدیر و تجلیل کرد.



 متن پیام دکتر محمدعلی عبداله زاده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

مردم بزرگ، شریف و انقلابی حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان

سلام علیکم.

در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری اندیشمندانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، بار دیگر سیل خروشان ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی علیه استکبارجهانی در راهپیمایی‌ غرورآفرین یوم الله 22 بهمن 92 به منصه ظهور رسید و پس از گذشت 35 سال، همه گزینه های روی میز دشمنان انقلاب اسلامی را به زباله دان تاریخ فرستاد.

مردم فهیم، سخت کوش و بیدار ایران اسلامی در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند.

بی‌شک، راهپیمایی میلیونی ملت عزیز، به ویژه حضور چشمگیر جوانان ولایتمدار و نوجوانان انقلابی اتمام حجتی با سردمداران استکبار بود تا بدانند که این مرز پر گهر، بیشه شیرانی است که نه تنها اجازه تهدید به دشمن را نمی دهند بلکه بصیر و بیدار و آگاه و همگام با ولایت همواره آماده دفاع از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارزشهای والای شهدای گرانقدر می باشند.

اینجانب خالصانه و خاضعانه از حضور خانواده های معظم شهداء و ایثارگران،علماء و روحانیون معزز، مسئولان محترم، دانش‌آموزان و دانشجویان فرهیخته و قاطبه مردم شریف شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و خلق حماسه ای سیاسی و صحنه ای ماندگار از وحدت و همدلی و انسجام مردمی تقدیر و تشکر می نمایم.

خداوندا به ما توفیق جلب عنایت خود کرامت و انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی مصلح کل حضرت مهدی موعود (عج) متصل فرماید/ انشالله

                                      محمدعلی عبداله زاده

              نماینده مردم شریف شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه

                                    در مجلس شورای اسلامی

                                        بهمن 1392

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
پـانـا بـشـرویـه

دهه فجر

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی