پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

پانا بشرویه

وب خبـری شـهرسـتـان بشــرویـه

در سومین روز از ایام الله دهه فجر کلنگ احداث فاز اول مجتمع واحدهای صنفی تولیدی و خدمات فنی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی به زمین زده شد



به گزارش خبرگزاری پانا، در سومین روز از ایام الله دهه فجر کلنگ احداث فاز اول مجتمع واحدهای صنفی تولیدی و خدمات فنی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی به زمین زده شد.

 

در حاشیه این مراسم "علی حسن زاده" با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص واگذاری زمین این مجتمع اظهار کرد: به استناد آیین نامه اجرایی ، نحوه ایجاد مجتمع های صنعتی و تشکیل گارگره مربطه ، از فرودین ماه سال 91 اقدام به ثبت تعاونی عمرانی امور صنفی کرده در مردادماه 91 باعضو گیری شرکت به تعداد 295 عضو درخواست زمین جهت احداث مجتمع صنوف آلاینده در بشرویه ارائه شد.

 

 مسئول نمایندگی صنعت،معدن و تجارت بشرویه افزود: با برگزاری جلسات متعدد کارگروه و مکان سنجی مجتمع ،واگذاری زمین به مساحت 9 هکتار در دی ماه 93 قطعی شده که طبق پیش بینی های صورت گرفته تعداد 192 واحد صنفی تولیدی و خدمات فنی که در داخل شهر ایجاد مزاحمت صوتی ، ترافیکی و بهداشتی دارند در فاز اول ساخته خواهد شد و از داخل شهر به این مکان منتقل می شود.

 

 وی با اشاره به عمده مزایای ایجاد این مجتمع هم گفت:با احداث مجتمع صنوف آلاینده علاوه بر اینکه رفاه و آسایش شهروندان را به دنبال خواهد داشت به مبلمان شهری بشرویه کمک خواهد کرد و همچنین علاوه بر انتقال صنوف مربوطه برای یکصد نفر نیز شغل جدید ایجاد خواهد شد.

 

 حسن زاده در خصوص سرمایه گذاری این طرح هم گفت: در صورتی که طرح به طور کامل اجرا گردد اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان هزینه خواهد شد که توسط اعضای تعاونی تامین وپرداخت می شود و از این مبلغ تا کنون قریب به 20 میلیون تومان جهت اماده سازی زمین هزینه شده است.

 

 مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه همکاری ادارات خدمت رسان در حوزه زیرساخت ها را خواستار شد و گفت: به استناد ماده 13 آیین نامه ایجاد صنفی تامین زیرساخت های لازم از جمله آب ، برق ، تلفن و درخواست تسهیلات بانکی از محل طرح های استانی مورد انتظار است که امید می رود مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

 

/علی شمس الدین خبرنگار پانا /


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
پـانـا بـشـرویـه

دهه فجر

صنعت و معدن

دیدگاه شما  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی